جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
کد خبر: 1185936
۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کتاب «طواف عشق» منتشر شد

حوزه/ کتاب «طواف عشق» عکس‌واره حسینیه روستای مزرعه امام نایین به بازار نشر عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «طواف عشق» عکس‌واره ۱۳۹۶-۱۴۳۹ هیئت اباالفضل علیه السلام حسینیه روستای مزرعه امام نایین است که توسط انتشارات شهر علم منتشر شده‌ است. این مجموعه عکس‌ها توسط حسین شهریاری گردآوری شده‌است. کتاب «طواف عشق» برای نخستین بار در سال ۱۴۰۳ ودر شمارگان ۵۰۰ نسخه به بازار نشر عرضه شده‌است.

ناشر برای معرفی این کتاب تصویری برای مخاطبان در پشت جلد این کتاب سخنی از سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی را آورده‌است: «عالم همه در طواف عشق است و دایره‌واراین طواف، حسین است. اینجا در کربلا، در سرچشمه جاذبه‌ای که عالم را بر محور عشق نظام داده است، شیطان اکنون در گیرودار آخرین نبرد خویش با سپاه عشق است و امروز در کربلاست که شمشیر شیطان از خون شکست می خورد؛ از خون عاشق، خون شهید.»

این کتاب عکس‌واره در ۲۸۰ صفحه منتشرشده‌است. پایان بخش این کتاب شعری بلند است که توسط محمود کریمی مداحی شده‌است. شعر با این بیت آغاز می شود که خاطرم نیست که از کی به تو عاشق شده‌ام، به تو عاشق شده فارغ ز علایق شده‌ام.» این کتاب توسط انتشارات شهر با قیمت روی جلد ۲۲۰ هزارتومان روانه بازار نشر ایران شده‌است.

کتاب «طواف عشق» عکس‌واره ۱۳۹۶-۱۴۳۹ هیئت اباالفضل علیه السلام حسینیه روستای مزرعه امام شامل ۲۸۲ قطعه عکس است. گفتنی است تمام عکس‌های این کتاب به صورت سیاه و سفید به‌چاپ رسیده‌اند. در کنار هریک از عکس‌ها نوشته‌ای متناسب با مضمون عکس به‌چشم می‌خورد.

به نظرمی‌رسد مخاطب اصلی این عکس‌واره به غیراز علاقه‌مندان به هنرعکاسی، اهالی روستای مزرعه امام نایین باشند. کتاب مانند خاطراتی ثبت شده به صورت تصویری است که تا سالیان سال برای اهالی این روستا و شرکت‌کنندگان در مراسم‌های عزاداری هیئت ابالفضل علیه‌السلام آن قابل دسترسی و جالب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha